Знаходимо вдалі комбінації “мотор/коробка” у популярного чеського кросовера.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Yeti збирали на Закарпатті. Уніфіковано з Октавією. Рестайлінг (2013 року) привів зовнішність Yeti у відповідність із загальнокорпоративним стилем Шкоди. З 2015 року в гамі моторів з’явився єдиний атмосферник 1.6.
Витривала підвіска, непогана керованість. • По-шкодовськи продуманий та зручний салон. • Оригінальна впізнавана зовнішність.
Багато скарг на швидку корозію колісних арок, дверей та інших елементів (іноді змінювали за гарантією), пухириться також хром. • Недосконала система опалення. • Маленький багажник. • Задні двері та бічні скла швидко збирають дорожній бруд.
У гамі моторів важко знайти викликають беззастережну довіру. Фольксвагенівські агрегати 1.2 (105 л.с.), 1.4 (122 л.с.) і 1.8 (152 л.с.) з індексом TSI – аналогічні за конструкцією і мають схожі недоліки. Найзначніші – масложер, схильність до закоксовування, у 1.2 і 1.8 – розтягування ланцюга ГРМ.Мотори 1.2 і 1.4 дуже чутливі до якості палива і дуже довго прогріваються взимку. Найбільший букет системних болячок зібрав двигун 1.2, а ланцюг у нього найслабший, хоча ресурс до ремонту оцінюють у 200 000 км. Мотор 1.4 – оновленої серії ЕА211, де виправили багато недоліків, у тому числі замінили ланцюг ременем. Мотор 1.8 став менш вибагливим після модернізації поршневої групи у 2012 році.

Компанію “турбо” склав атмосферний 1.6 (110 л.с.). Він теж не еталон надійності та теж під’їдає масло (за відсутності датчика рівня масла потрібен ретельний візуальний контроль). Але у нього ремінь замість ланцюга, немає турбіни, конструкція простіша і живе до 350 000 км.
Якщо неодмінно потрібен Yeti з повним приводом, то вибір зводиться до 1.8 TSI або турбодизелю 2.0 TDI (140 к.с.) – його називають кращим зі всієї лінійки. Обидва варіанти не без капризів, але досить живучи.
До п’яти- та шестиступеневих механічних коробок особливих нарікань немає. Двигуну 1.6 покладався класичний автомат Aisin, страшних недуг у нього також не виявлено.
Ставлення до “роботів” DSG7 (DQ200 з сухим зчепленням) та DSG6 (DQ250 з мокрим зчепленням) неоднозначне навіть після їх глибокої модернізації. У «сімки» і після 2014 року, як і раніше, зустрічаються невдалі екземпляри, які можуть підвести до 30 000–40 000 км. «Шістка» спочатку міцніша, але і для неї межею часто називають 100–150 тисяч. Купуючи версію 4×4, важливо розуміти, що можливості DSG на бездоріжжі обмежені. Якщо збираєтеся часто з’їжджати з асфальту, краще взяти машину з МКП.
У повнопривідних автомобілях задні колеса підключаються через муфту Haldex (після рестайлінгу – п’ятого покоління). Конструкція надійна, якщо її не вбивати й вчасно міняти масло.
В ходовій провальних позицій немає, всі елементи служать очікувані терміни, за винятком стійок стабілізатора. Зношування інших вузлів активно проявляється після 90 000 км. • Підмічено прискорене зношування передніх гальмівних колодок (ходять 30 000–40 000 км), диски здатні пережити три комплекти. • Збої електрики та електроніки нерідко спричинені закисанням кволої проводки; одне зі слабких місць – джгути у дверях.
2012 год: загальна оцінка – *****
Водій/пасажир 92%, дитина 78%, пішохід 46%, системи безпеки 71%.
Наймасовіша пропозиція на вторинному ринку: Yeti 1.8 TSI, DSG, 4×4
Skoda запустила у виробництво два нових кросовери: оголошено ціни