Citroen російського виробництва: Stellantis – жертва промислового піратства?

0
783
Citroën Kalouga
-->

У Франції розслідували, як за умов глобальних санкцій росії вдалося налагодити виробництво автомобілів Citroen.

НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ

Як повідомляє видання France Info, загадкова компанія відновила виробництво Citroen C5 Aircross на колишньому російському заводі Stellantis за допомогою китайського виробника Dongfeng.

Сайт citroen.ru повністю схожий на офіційний сайт виробника. У розділі “авто в наявності” повідомляється, що на цей час у продажу доступні 96 “російських” Citroën C5 Aircrosses. Однак ані цей сайт, ані ці автомобілі з шевронами французького бренду не мають жодного відношення до Stellantis (групи, яка виникла в результаті злиття Peugeot-Citroen та Fiat-Chrysler).

Citroën Kalouga

Щоб зрозуміти, як це стало можливим, потрібно повернутися в квітень 2022 року – через два місяці с початку вторгнення росії в Україну. Тоді Stellantis оголосила про закриття свого заводу в Калузі, що у 200 км на південний захід від Москви – для того, щоб “гарантувати повне дотримання всіх санкцій”. Це підприємство розраховано на виробництво до 125 000 автомобілів на рік.

Майже два роки про цей завод-примару ніхто нічого не чув, аж поки 27 березня російська компанія “Автомобільні технології” не оголосила про початок “серійної збірки кросоверів Citroen C5 Aircross” на майданчику у Калузі. Новий власник анонсував надходження перших автівок у дилерські центри в травні 2024 року. Покупці вже можуть забронювати їх на вебсайті “Citroen росія”, який також змінив власника.

За інформацією французького видання, виробництвом цих автомобілів, а також їх обслуговуванням займаються колишні співробітники Stellantis в росії, але ніхто точно не знає, хто стоїть за цією компанією.

Citroën Kalouga
На сайті “Сітроен росія” вже можна забронювати російський C5 Aircross

Ситуацію з російським виробництвом Citroen C5 Aircross порівняли з неліцензійним складанням автівок Peugeot в Ірані. При цьому французи визнали, що “втратили контроль”, при цьому жодна передача не була офіційно зареєстрована.

Міжнародні санкції звільнили росію від правил глобальної економічної гри та уможливили такі акти промислового піратства, які донедавна здавалися неймовірними.

Могутній красень: нові причини зацікавитися Citroen C5 Aircross

Колоніальна залежність колишньої імперії: Китай різко підняв ціни на авто у росії

Винищувач дронів: представлено 6-колісний Toyota Land Cruiser (відео)

Додати коментар