Електромобіль Mercedes-Benz EQXX подолав дорогами чотирьох європейських країн понад 1000 кілометрів на одному заряді батареї.
Про це повідомляє пресслужба Mercedes-Benz. Попри свій концептуальний статус, EQXX довів свій високий потенціал в умовах реального дорожнього трафіку.
Новини, тест-драйви, огляди: підписуйтесь на наш Telegram-канал
В рамках експерименту, влаштованого німецькою компанією, електрокар розпочала свою подорож у дослідницькому центру в передмісті Штутгарта, перетнув швейцарські Альпи, проїхав шляхами Північної Італії та завершив поїздку у місті Кассісі на Блакитному березі у Франції.
Весь маршрут машина проїхала від без зупинок 11 годин і 32 хвилин. На шляху випробувачів виявилися значні перепади висот, звивисті двосмугові дороги, пробки та кілька кілометрів автобану без обмежень. Результати виявилися разючими, адже EQXX вдалося подолати 1008 кілометрів і при цьому залишився запас енергії ще на 140 км. Як показали тести, її витрати склали 8,7 кВт·год на 100 км.
Такого результату вдалося досягти завдяки низькому коефіцієнту аеродинамічного опору, відносно невеликій масі 1 750 кг і 117 сонячних батарей на даху машини. Для порівняння, далекобійна версія флагманського електричного седана EQS має батарею на 107,8 кВт·год, що дозволяє проїжджати на одній зарядці 563 км за методикою EPA.
Йо-хо-хо и топор в салоне: Майбах разродился удивительным внедорожником
Розміром із RAV4: Toyota назвала характеристики i цiну нового електрокросовера
Навіть під час війни: українці продовжують купувати електромобілі