У компанії BMW прислухаються до критики та обіцяють, що майбутні новинки отримають більш довершену зовнішність.
Таку заяву зробив шеф-дизайнер баварського бренду Адріан Ван Хойдонк. Компанія може переглянути деякі дизайнерські рішення останніх років, які викликали багато критики – наприклад, величезні “ніздрі” решітки радіатора у поєднанні з вузькою двоповерховою оптикою.
“Я думаю, важливо, щоб наш майбутній стиль був “чистішим”. Ми розробимо радіаторну решітку відповідно до пропорцій автомобіля або відповідно до виразу, який захочемо надати їй”, — сказав ван Хойдонк. Ймовірно, мається на увазі більш лаконічне та просте оформлення у дусі мінімалізму.
Ван Хойдонк запевнив, що керівництво BMW уважно слідкує за обговоренням дизайну нових моделей. За свою історію бенд BMW багато експериментував з формою радіаторної решітки, наділяючи машини як дуже тонкими вертикальними “ніздрями”, так і широкими горизонтальними, зазначив шеф-дизайнер. Але баварська марка вільна робити все, що вважає доцільним.
Гігантські решітки вже дістаються не всім новинкам. Тиждень тому BMW представила новий 5-Series покоління G60 з відносно невеликими “ніздрями”. Ван Хойдонк пояснив це бажанням уникнути подібності до “сімки”.
Попри спірний дизайн своїх моделей, BMW показує непогані показники продажів: у 2022 році баварці реалізували 2,1 мільйона автомобілів по всьому світу, понад 177 тисяч з яких М-моделі – попит на заряджені автівки зріс на 8,4 відсотка.
Червона мітка: BMW представив найпотужніший у світі кросовер з ДВЗ
Усі страшненькі окрім двох: названі найкрасивіші автомобілі у світі