Напередодні Гран-Прі Бельгії компанія Audi провела прес-конференцію, на якій оголосила про свій прихід до Формули 1.
Починаючи з сезону 2026 автовиробник з Інгольштадта буде постачатиме мотори однієї з команд “Королеви автоспорту”. Ймовірно, йдеться про Sauber, у якого незабаром закінчується контракт із титульним спонсором Alfa Romeo.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО
АВТО
“Автоспорт – невід’ємна частина ДНК Audi, а Формула 1 – одночасно глобальна арена для нашого бренду, і лабораторія, в якій розробляються найскладніші технології. Настав слушний момент для нашого приходу в чемпіонат світу, адже у Формули 1 і в Audi загальна мета в галузі екологічно стійкого розвитку. Audi зареєстрована в FIA як виробник силових установок, і ми виступатимемо у Формулі 1 з 2026 року. Створення двигуна вимагає часу, тому ми хочемо розпочати саме з цього. Але ми вже ведемо переговори з кількома командами чемпіонату, обираючи потенційного партнера, і про наше рішення оголосимо пізніше” – розповів голова ради директорів Audi Маркус Дюйсманн.
“Я радий вітати культовий автомобільний бренд Audi у Формулі 1. Це важливий момент для нашого спорту, що свідчить про величезну силу нашої глобальної платформи, яка продовжує зростати. Прихід Audi свідчить про те, що перехід Формули 1 у 2026 на гібридні двигуни, що використовують екологічно чисте паливо – це майбутнє рішення для автомобільного сектора. Ми всі з нетерпінням чекаємо на появу логотипа Audi на стартовому полі та найближчим часом дізнаємося від них подробиці про їхні плани, “- своєю чергою наголосив керівник Формули 1 Стефано Доменікалі.
Силову установку в Audi буде розробляти на своїй базі в Нойбурзі, а шасі побудують на базі Sauber у Хінвілі, яка має у своєму розпорядженні сучасну аеродинамічну трубу.
Найближчими днями має бути підтверджено схожий контракт між Porsche та Red Bull.
Оскільки обидві марки входять до одного великого концерну Vokswagen, логічно припустити, що у них під різними назвами будуть однакові силові установки.
Але це не так. Кожен бренд буде співпрацювати зі своєю командою, а силові установки з нуля створюються під конкретне шасі.
Друг України та справжній чемпіон: Себастьян Феттель залишає Формулу-1