13 січня на Брюссельському автосалоні Mazda представить версію кросовера MX-30 з роторним двигуном Ванкеля. У Європі новинка надійде в продаж вже цієї весни.
Але є один нюанс – роторний двигун у новій версії електромобіля Mazda MX30 буде використовуватися як подовжувач ходу. Раніше Mazda рекламувала це рішення як поєднання переваг електромобіля з запасом ходу автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
Річ у тому, що запас ходу є недоліком поточної версії MX-30. Акумулятор місткістю 35,5 кіловат-годин забезпечує пробіг на одному заряді акумулятора лише 160 кілометрів. Роторний двигун допоможе покращити цей показник, але збільшить вагу автомобіля.
У MX-30 використовується єдиний електродвигун, що приводить в рух передні колеса та забезпечує 144 кінські сили та 271 Ньютон-метр крутного моменту. Агрегат розганяє автомобіль 100 км/г за 9,6 секунди, а максимальна швидкість становить 140 км/год.
Конкретні відомості про робочий об’єм двигуна та інші механічні деталі будуть оголошені під час презентації новинки. Цікаво, що версія Mazda MX-30 з двигуном Ванкеля поки анонсована лише для європейського ринку, де і надійде у продажу навесні цього року.
Роторний двигун Ванкеля компанія Mazda почала використовувати в 1960-х роках. Останнім автомобілем бренду з цим мотором була модель RX-8, яка була знята з виробництва у 2012 році.
Дивіться, що відбувається у двигуні, коли водій тисне на газ