Колишній завод знаменитого фінського виробника шин у Всеволжську буде випускати продукцію під новим брендом.
Нагадаємо, що після відходу фінського шинного гіганта з росії новим власником підприємства стала Татнафта. За умовами угоди нафтовики повинні перестати використовувати всі товарні знаки та найменування, що належать Nokian Tyres plc, крім бренду Nordman.
Наслідуючи недавній приклад “відродженого” Москвича, який відрізняється від китайського JAC JS4 лише емблемою, росіяни вирішили перейменувати шини Nokian.
“Нове ім’я бренду – Ikon або Ikon Tyres. Назва співзвучна з англійським словом icon, яке можна перекласти російською мовою як “еталон”, “знаковий образ”, “зразок”, “кумир”, “ікона”. Нове ім’я Ikon гідне компанії-лідера на шинному ринку росії”, – йдеться у повідомленні пресслужби.
Якась нєскрєпна назва вийшла – латинницею. Ikon стане маркою преміальних шин, у гамі будуть літні та зимові шини, а ще новий власник візьме на себе всі гарантійні зобов’язання щодо раніше проданих шин Nokian. Але навряд чи це будуть просто шини Nokian – через санкції доведеться змінити компаунд та малюнок протектора, зникне фірмове подвійне обшипування. Хоча росіяни стверджують, що зберегли “усі виробничі процеси та технології, що гарантують найвищу якість продукції”.
Складнощі очікуються і при збуті готової продукції. Якщо раніше підприємство у Всеволжську постачало свою продукцію у понад 40 країн, а частка експорту у фізичному обсязі виробництва перевищувала 60 відсотків, то шини Ikon “експортуватимуться” на внутрішній ринок, а також для первинної комплектації Лад та Москвичів. Ну може, щось з великими знижками куплять китайські автовиробники.
Нагадаємо, що раніше ребрендинг провела мережа шинних центрів Vianor (торговельною маркою володіє Nokian) – з березня вона працює під назвою Ivanor. О це скрєпно!
Не виправдав сподівань: росіяни відмовляються купувати новий Москвич