Кумедно, але найпопулярнішим в Америці та Китаї бізнес-седаном Toyota нехтують ті, хто має любити його в першу чергу.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Нагадаємо, що з моменту дебюту моделі в 1980 році по всьому світу розійшлося понад 21 мільйонів одиниць Toyota Camry (13 млн у США). Седан виробляється на заводах в Китаї, США та Японії й продається у більш ніж 100 країнах. Як і Corolla, Camry є глобальною стратегічною моделлю Toyota. Ії назва походить від японського слова “корона”.
Але за повідомленням порталу Nikkei Asia, за 2022 рік на ринку Японії реалізовано лише 6 тисяч таких седанів. Для порівняння: за цей же період на зовнішніх ринках продаж перевищив 600 000 екземплярів. В умовах, коли флагманський седан збирає на внутрішньому ринку менше ніж 1% від загальносвітових продажів моделі, керівництво Toyota Motor ухвалило важке рішення – припинити продаж Camry на внутрішньому ринку, зосередившись на країнах, де вона залишається популярною.
Це в першу чергу Сполучені Штати, де Camry була найбільш продаваним легковиком протягом 15 років поспіль до 2016 року. У 2017-му першу позицію у седана відібрав Toyota RAV4, оскільки в останні роки сегмент кросоверів набуває все більшої популярності.
Автовиробник вже повідомив японські дилерські центри про припинення виробництва Camry для місцевого ринку наприкінці року. Внутрішні продажі завершаться поетапно, але Toyota вже припинила приймання більшості нових замовлень. Наступні покоління бізнес-седана розроблятимуться виключно під зовнішні ринки.
Цікаво, що ціни на Camry в Японії досить помірні, як для флагманської моделі – від 3,49 млн єн ($26 400). Чому її японці так не люблять?
За жодні гроші: у Великій Британії 4 місяці не можуть продати останню Ниву