Це майже втричі більша потужність, ніж видає стандартний 1,6-літровин бензиновий двигун.
Toyota GR Yaris стала справжньою “кишеньковою ракетою”. Стандартний 1,6-літровий двигун із турбонаддувом видає 268 к.с. Такий же агрегат G16E-GTS встановлений і в GR Corolla, де він видає 300 “конячок”. Але фірма Powertune Australia радикально переробила двигун, щоб він відповідав у потужності одного з найновіших суперкарів – McLaren 750S.
В результаті трициліндровий двигун забезпечує потужність у 741 кінську силу при 8117 об/хв. Він видає колосальні 462 к.с. на літр, зберігаючи при цьому оригінальні кривошип та поршні. На двигун встановлено турбокомпресор Garrett G30-770, посилену прокладку головки, вихлопну систему Akrapovic, новий проміжний охолоджувач, спеціалізований турбовипускний колектор. Щоб все працювало злагоджено, є новий електронний блок керування (ECU) Motec.
У той час як стандартний GR Yaris направляє тягу на систему повного приводу через шестиступеневу механічну коробку передач, цей маленька ракета має секвентальну коробку передач X-Shift.
Цей маленький агрегат пройшов вже понад 30 динамометричних запусків без жодних проблем. Powertune Australia досліджувала трициліндровий двигун G16E-GTS більше як рік, щоби отримати таку велику потужність у крихітному автомобілі з повним приводом, який важить лише 1280 кілограмів. І все це у стандартному кузові.
До речі, ця модифікована Toyota GR Yaris належить Пітеру Фрідману, засновнику Røde Microphones – компанії, яка визнана світовим лідером та спеціалізується на продуктах для запису музики, трансляції та подкастингу, створення фільмів і створення контенту. Штаб-квартира компанії розташована в Сіднеї (Австралія), а її продукція експортується у 118 країн світу.
Такого ще не було: Toyota представила свій найбільший кросовер
Майже БТР: Toyota RAV4 перетворили на брутальний позашляховик