Хоча адаптивна підвіска BMW є опцією, все необхідне апаратне забезпечення вже встановлено – потрібно лише його розблокувати.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє сайт Motor1, “додаткова” адаптивна підвіска BMW насправді є стандартною, але є нюанс. Апаратне забезпечення вже встановлено на моделях, де є ця опція. Вибір опції розблокує програмне забезпечення для його використання.
Його можна придбати як звичайний варіант або додати пізніше через додаток ConnectedDrive автовиробника як підписку чи одноразову покупку. Це з’ясувалось, коли BMW Словенія запропонувала адаптивну підвіску M за 30 євро на місяць як підписку.
В США клієнти можуть випробувати її протягом місяця безкоштовно, і якщо їм це сподобається, вони можуть вибрати місячну чи річну підписку, або просто придбати його відразу за одноразову плату в 500 доларів США.
Коротше кажучи, якщо ви купуєте BMW з адаптивною підвіскою M як опцією… вона у вас уже є. Вартість обладнання вже була закладена у вартість автомобіля. Вибір опції лише розблокує програмне забезпечення.
Адаптивна підвіска M є стандартною для більшості моделей, орієнтованих на продуктивність, але в базовій серії 3 вона є частиною пакета Dynamic Handling Package за 1050 доларів США. Той самий пакет коштує 1500 доларів США для базової серії 4 або 2450 доларів США для Z4. Що стосується позашляховиків, ви заплатите 2000 доларів США за комплект M Sport для X1, 2500 доларів за X2 або 2750 доларів за X5.
У будь-якому випадку це нагадування про те, що автовиробники щодня все занурюють клієнтів у світ додаткових платежів.
Для поважних людей: новий кросовер BMW X3 розтягнули майже до 5 метрів
Завдяки китайським технологіям: нова Toyota Corolla проїде 2100 км на одній заправці