Експерти з’ясували, який прибуток на одиницю продукції отримують найбільші світові виробники електрокарів.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Що краще: отримати максимальну маржу при продажі автомобіля або демпінгувати та захопити більшу частину ринку? Питання не риторичне. Як повідомляє сайт CarNewsChina з посиланням на статистику компанії Late Finance, з минулого року на найбільшому світовому ринку електромобілів – китайському – йде запекла цінова війна.
Річ у тому, що у Піднебесній забагато виробників електрокарів, а середній рівень завантаження заводів становить 59% – при тому, що нормою вважається 70-80%. Що хочуть збільшити автомобільні компанії – частку ринку чи прибуток від однієї машини? Найбільший виробник електрокарів BYD отримує прибуток у розмірі 1250 доларів США на автомобіль. З іншого боку, Tesla заробляє понад 8250 доларів США на кожній автівці.
Минулого року BYD продав у Китаї 2 706 075 автівок, а Tesla – лише 603 664 машин. BYD встановлює порядок денний завдяки своїй здатності продавати велику кількість автомобілів за низькими цінами.
Попри відносно низький рівень маржі у 2023 році, BYD збільшив свої прибутки порівняно з попередніми роками. З кінця 2019 року грошові резерви BYD зросли у вісім разів при тому, що до 2021 року чистий прибуток на автомобіль був фактично від’ємним. Стратегія найбільшого китайського автовиробника дає результат – у березні продажі перевищили 300 000 одиниць.
За ціною малолітражки: BYD випустив електричну “Чайку” із запасом ходу 400 км
Дешевше за Tesla Model Y: BYD представив новий електричний позашляховик