Концерн Renault офіційно презентував кросовер Duster третього покоління. Один із найпопулярніших автомобілів Європи став сучаснішим та практичнішим.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Новий Duster побудований не на колишній платформі B0, а на сучаснішому шасі CMF-B. Він став нижчим і ширшим, але в довжину майже не змінився. При цьому салон став помітно просторішим, насамперед для задніх пасажирів – простір для ніг збільшився одразу на 13 сантиметрів. На шість відсотків збільшився й вантажний об’єм – до 472 літрів.
В інтер’єрі зберігається простота, хоча спартанським салон не назвеш, оскільки ви отримуєте семидюймову цифрову панель приладів та 10,1-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи. Є також до чотирьох USB-портів з підсвічуванням, бездротова зарядка смартфона, аудіосистема з шістьма динаміками та бездротова підтримка Android Auto та Apple CarPlay.
Добре, що залишилися звичайні кнопки для налаштувань клімату, на кермі також є звичні елементи керування функціями. Ззаду додатковий Sleep Pack включає розкладне двоспальне ліжко, а також стіл і місце для зберігання. У Dacia кажуть, що для налаштування пакета потрібно менш ніж дві хвилини.
У моторній лінійці нового Дастера ви вже не знайдете дизельного двигуна 1.5 dCi. Натомість кросовер запропоновано з м’яким гібридним агрегатом TCe 130 на основі трициліндрового 1,2-літрового турбомотора. При цьому споживання палива зменшилося на 10 відсотків порівняно з неелектрифікованою версією того самого двигуна, а продуктивність стала кращою.
Двигун ECO-G 100 працює на зрідженому газі (LPG) і може долати до 1300 кілометрів з 50-літровим бензобаком і 50-літровим балоном. Перший розташований під задніми сидіннями, другий – під підлогою багажного відсіку.
Найважливішою новинкою щодо силових агрегатів є повноцінна гібридна установка, успадкована від універсалу Jogger. Він поєднує в собі атмосферний двигун об’ємом 1,6 л з двома електромоторами, батарею місткістю 1,2 кВт-год і автоматичну коробку передач. Duster Hybrid 140 підтримує рекуперативне гальмування, а його силовий агрегат завжди запускається в електричному режимі.
Новий Duster має гарні спроможності щодо подолання бездоріжжя: 217 мм дорожнього просвіту та п’ять режимів водіння на вибір – Auto, Snow, Mud/Sand, Off-Road та Eco. Він навіть має систему контролю швидкості, яка автоматично регулює швидкість, щоб забезпечити плавний спуск.
Старт продажів моделі третього покоління у Європі заплановано на початок наступного року. З моменту виходу на ринок оригінального Duster 13 років тому продано понад 2,2 мільйона кросоверів. На даний час модель продається у 44 країнах. Варто зазначити, що на заводі в Пітешті (Румунія) щодня випускається майже 1000 одиниць – тобто один автомобіль щохвилини.
Економічний та недорогий: стартують продажі нового кросовера Toyota