Нова технологія повного приводу (AWD) підвищить позашляхові можливості електричного фургона Ford E-Transit Custom у складних умовах руху.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Поточний задньопривідний Ford E-Transit Custom поєднує в собі батарею NMC місткістю 64 кВт-год з електродвигуном на задній осі, який доступний у трьох рівнях потужності: 136, 218 або 285 к.с. Максимальний запас ходу за циклом WLTP становить 337 км. Корисне навантаження сягає 1011 кг з об’ємом вантажу до 6,8 кубічних метрів.
Компанія Ford Pro розширює свою лінійку електричних фургонів E-Transit Custom та анонсувала новий повнопривідний варіант (AWD). Він підійде клієнтам, яким потрібне покращене зчеплення у складних умовах руху.
“Два незалежні передній та задній приводні блоки забезпечують оптимальний крутний момент на всі чотири колеса, максимізуючи зчеплення та здатності на крутих схилах, а також покращуючи динаміку автомобіля навіть у надзвичайно слизьких умовах на льоду або в бруді”.
Поки що жодної інформації чи даних про продуктивність щодо концепції двомоторного повного приводу не було оприлюднено, подробиці стануть відомі згодом. Випуск новинки заплановано на весну 2026 року. Окрім панельного фургона, також буде повнопривідний варіант Tourneo для перевезення пасажирів.
Як відомо, E-Transit Custom від Ford тепер також є основою для e-Transporter від VW Commercial Vehicles. Обидві моделі не лише використовують одну технологію, але й виготовляються разом у Туреччині. Тому цілком можливо, що незабаром з’явиться й версія e-Transporter з приводом 4MOTION.
Не впізнати: представлено абсолютно новий Volkswagen Transporter. Оголошено ціни
В Україні стартували продажі найдешевшого кросовера Ford: оголошено ціни