Лінійка компактного кросовера Honda CR-V поповнилася версією із приставкою e:FCEV, особливістю якої є незвичайна силова установка.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Про це повідомляється на офіційному сайті японського автовиробника. Новий Honda CR-V e:FCEV, якому взагалі не потрібен бензин, відрізняється від стандартної моделі модифікованими бамперами, передніми крилами та решіткою радіатора.
Але головні зміни відбулися у силовій установці. Кросовер оснащений агрегатом, який у самій кампанії називають плагін-гібридом, який можна заряджати й
від зовнішньої мережі. Система складається з електромотора потужністю 174 к.с. (310 Н∙м), дуже маленької акумуляторної батареї місткістю 17,7 кВт-год та своєрідного ГБО – водневої установки.
І хоча на одному заряді акумулятора машина здатна проїхати лише 47 кілометрів, з повним баком водню пробіг кросовера збільшується до солідних 435 км. Передбачена також функція двонапрямній зарядці – можна підключати та живити електроприлади.
Що стосується салону, то його оснащення багатше порівнянні зі стандартною версією: двозонний клімат-контроль, сидіння з електроприводом та підігрівом, аудіосистема Bose з 12 динаміками, рульове колесо з підігрівом та електропривід та дверей багажника.
У продаж на американському ринку новий Honda CR-V e:FCEV поступить вже літом цього року. Чи буде цей кросовер популярним здебільшого залежить від ціни. Але вона поки що невідома.
Стартували продажі нової Honda CR-V з витратою палива 1,6 л/100 км
Стартували продажі нового бюджетного кросовера Renault: подробиці та ціни