У червні 2023 року G500 V8 Final Edition ознаменував кінець шляху для восьмициліндрової моделі. А невдовзі з’явиться легендарний позашляховик без двигуна внутрішнього згоряння.
На міжнародного автосалону у Мюнхені компанія Mercedes представила майже серійну версію легендарного позашляховика G-класу з нульовим рівнем викидів. Про це повідомляє видання Motor1 з посиланням на офіційну заяву німецького авторибоника.
Mercedes поки не розголошує технічні характеристики, хоча очікується, що EQG вагою 3000 кілограмів матиме чотиримоторну установку та додаткову акумуляторну батарею високої щільності з використанням кремнієвих анодів. Це забезпечить додатковий “значний” запас ходу без підзаряджання. Однак дальнобійний варіант з’явиться не раніше 2025 року, тобто приблизно через рік після стандартного електричного варіанту.
Mercedes EQG використовуватиме модифіковану версію шасі зі сталевою драбиною, яка лежить в основі бензинового/дизельного G-класу (W463). Батарея буде розміщена в сталевому корпусі та загорнута в полімерну оболонку, посилену вуглецевим волокном, щоб захистити її під час руху по бездоріжжю та через глибоку воду.
Крім звичайних режимів їзди (Eco, Comfort, Sport), новий позашляховик матиме пресети Trail, Rock і Sand, а також режим для руху по бездоріжжю із заздалегідь встановленою швидкістю.
В офіційному повідомленні від Mercedes йдеться, що дебют електричного Гелендвагена відбудеться вже “за кілька місяців”. Додаткова інформація недоступна, але ймовірно модель зі звичайним двигуном залишиться.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Новий універсал Mercedes-Benz E-Class виявився привабливішим за седан
Приваблива ціна, великий простір: представлено новий універсал Opel Astra