Один з найбільших китайських автогігантів, концерн Geely, попередив, що боротиметься з несанкціонованим експортом. Чим це загрожує українцям?
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Про це повідомляє видання Економічна правда. Преміальний підрозділ автоконцерну Geely – Zhejiang Geely Holding Group, що випускає Zeekr, повідомив – він поділяє свої електромобілі за VIN на дві категорії (вироблені для внутрішнього ринку та експортні) і блокуватиме машини, вивезені за межі Китаю без його дозволу.
Блокування почнуть застосовувати до автомобілів, що зійшли з конвеєра після 9 вересня. У версій для внутрішнього ринку під час спроби експлуатації за межами Китаю відключиться можливість підзарядки, почне знижуватися потужність двигуна, і врешті-решт він не запускатиметься після зупинки. Водночас в акаунті автомобіля з’явиться повідомлення китайською мовою про те, що автомобіль виїхав за межі авторизованої зони продажу та його транспортні функції та підключення до мережі обмежені.
Якщо приклад Geely наслідують інші виробники, це може закрити найважливіше джерело постачання нових електрокарів в Україну. Адже вони майже всі неофіційні та китайські. І тоді українцям доведеться задовольнитися вживаними електромобілями з Європи, які здебільшого коштують дорожче нових китайських.
Рейтинг якості 2024: названо найнадійніші автомобілі з Китаю
Geely атакує: стартують продажі стильного електрокара за ціною $11 250
Китай заборонив своїм автовиробникам будувати заводи у росії