За європейськими продажами у минулого року Dacia/Renault Sandero випередила Volkswagen T-Roc, Fiat 500, Volkswagen Golf і Toyota Yaris.
Скромний, але практичний і надійний румунський хетчбек сегмента B дебютував у 2008 році. Третє покоління моделі, представлене у 2020-му, поки що відповідає європейські стандарти викидів. Але подальше посилення екологічних норм, дозволяє спрогнозувати, що це останній автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння.
Сайт Motor1 повідомив, що Sandero четвертого покоління перетвориться на електромобіль та запозичить дизайнерські елементи з концепції позашляховика Bigster.
Поки нічого офіційно не підтверджено, хоча генеральний директор Dacia Дені Ле Вот вже дав перші натяки в інтерв’ю виданню Autocar.
Електромобіль Renault/Dacia Sandero побудують на сучасній платформі CMF-B EV. Щоб зберегти свою доступну ціну, електромобіль використовуватиме менший акумулятор ніж відроджений Renault 5. Це не повинно дивувати, враховуючи бюджетний характер Dacia. Наразі марка продає найдешевшу електричну модель на європейському ринку – Spring.
Але прем’єра нового Sandero відбудеться не так швидко – орієнтовно не раніше 2027 року.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
В Україну повертається недорогий кросовер Renault: подробиці та ціни
Дешевше очікувань: нові подробиці про великого брата Renault Duster
Найдешевший електрокар від Renault став у 1,5 раза потужнішим. Названі ціни