Новому Mercedes-Benz “Little G” відмовлять у рамному шасі та побудують на більш традиційній архітектурі, зберігши при цьому легендарний дизайн.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє Autocar, на відміну від цих братів і сестер, які використовують шасі з драбинчастою рамою, новий позашляховик Mercedes-Benz з умовною назвою “Little G” використовуватиме нову, більш традиційну платформу MB:EA німецького автовиробника. Крім того, новинка отримає електричну архітектуру 800 В і нову батарею п’ятого покоління, яка забезпечить запас ходу до 700 кілометрів.

Однією з ключових переваг нового G-класу є його традиційний утилітарний дизайн – прямокутний профіль із плоскими та майже вертикальними поверхнями, що надає йому характерного військового вигляду. Всередині він матиме п’ять місць і дизайн, який відрізняється від решти моделей G-Class.
Втім це буде далеко не модель початкового рівня: очікується, що “Little G” коштуватиме приблизно 70 000 фунтів стерлінгів (близько $90 тисяч). Для порівняння, єдина існуюча електрична модель G-класу, G580 EQ, у Великобританії коштує 180 860 фунтів стерлінгів, а найдоступніша модель діапазону, дизельний 362-сильний G450d, коштує 135 535 фунтів стерлінгів.
Дебют молодшого позашляховика Mercedes-Benz G-Class очікується у наступному, або 2027 році. На авторинку нова модель конкуруватиме з новим “бюджетником” Defender Sport та майбутнім Toyota Compact Cruiser.