Сегмент автомобілів A-класу невпинно скорочується, оскільки споживачі пересідають на кросовери та позашляховики. Проте все ще є кілька брендів, які випускають маленькі міські автівки.
Це вже друге оновлення хетчбека Kia Picanto (він же Kia Morning на корейському ринку) третього покоління, яке випускається з 2017 року. Але тепер він радикально змінив імідж. Цей дизайнерський стиль корейці назвали Opposites United, одна з його головних прикмет – вертикальні фари, з’єднані темною перемичкою.
Змінено також капот і передні крила. На опублікованих зображеннях хетчбек показаний з опціонними світлодіодними фарами. Перероблена і задня частина: нові ліхтарі зі світлодіодною перемичкою, інші двері багажника та бампери.
У салоні встановлено цифрову панель приладів та восьмидюймовий сенсорний екран мультимедійної системи, яка тепер підтримує оновлення «по повітрю». На першому і другому ряду з’явилися зарядні роз’єми USB Type-C. Версія GT-Line отримала кермо з підігрівом, чого не очікуєш від моделі А-сегменту.
Попри те, що це бюджетний автомобіль, новий Picanto оснащений різноманітним обладнанням безпеки: від моніторингу сліпих зон і автоматичного екстреного гальмування до активного асистента смуги руху та системи попередження про увагу водія.
У Південній Кореї Kia Morning, як і раніше, оснащується лише трициліндровим агрегатом 1.0 MPI (76 к.с.) у парі з чотириступеневим “автоматом”. Для Європи Picanto запропонований з атмосферними двигунами 1.0 MPI (67 к.с.) та 1.2 MPI (84 к.с.), обидва можуть поєднуватися з п’ятиступеневою “механікою” або “роботом”. Ніяких гібридів не передбачається.
На корейському ринку оновлені хетчбеки вже доступні для замовлення та коштують від 10 100 доларів, але є і “вантажна” версія без заднього ряду сидінь за 9 900 доларів.
Більше не потрібен: автомобіль, який назавжди залишає Європу