Абсолютна нова модель Mazda продаватиметься по всьому світу, але про США поки нічого не повідомляється.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Зовні елегантний новий седан виглядає як чисте творіння японського бренду і є духовним наступником знятої з виробництва Mazda6, але його основа розкриває іншу історію. Замість автентичної нової “шістки” у результаті з’явився перелицьований “китаєць”, а саме ліфтбек Deepal, стилізований під Мазду.
Новинка базується на платформі EPA1, створеної компанією Changan – партнером спільного з Mazda підприємства. Тому немає нічого дивного, що запозичено ті ж силові агрегати – суто електричний та гібридний. Габарити Mazda EZ-6 становлять 4921х1890х1485 мм при довжині колісної бази 2,9 метра.
Електричні версії оснащені електромотором потужністю 258 к.с., гібридні – 218 к.с. Потужність бензинового подовжувача ходу – 95 конячок. Очікується, що модель BEV забезпечить запас ходу приблизно 600 км, тоді як гібридна версія проїде близько 1000 км на одному баку пального.
Під час прем’єри нової моделі на Пекінському автосалоні Mazda оголосила, що EZ-6 продаватиметься виключно на китайському ринку. Але тепер змінила думку і пропонує електрифікований седан як глобальну модель. Більш того, новинка дебютує в Європі вже восени.
Повідомляється, що для налаштування їздових якостей Mazda EZ-6 до Китаю виїжджали фахівці європейського підрозділу японської компанії, тобто клієнти в Європі навряд чи будуть розчаровані керованістю нового ліфтбека.
Стартують продажі нового кросовера Mazda з технікою Toyota: оголошено ціни
Новий позашляховик Toyota — ще один Suzuki, але з крутою назвою та доступною ціною
Дешевше за Duster: стартують продажі кросовера з провокативною назвою