Перший серійний електрокар японського бренду, кросовер Toyota bZ4X провалив випробування – запас ходу на одному заряді батареї виявився набагато меншим від заявленого.
Підтвердженням цього є результати випробування, про які повідомило данське видання FDM – електрокар не проїхав без підзаряджання навіть половини обіцяної автовиробником відстані. Експерти випробували електрокари в умовах рівномірного руху на швидкості 110 кілометрів на годину з увімкненим обігрівачем салону та при температурі +4 градуси за Цельсієм за бортом.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
У тестах на дальність ходу взяли участь дві версії Toyota bZ4X. Перша, з одномоторною установкою, за паспортом має проїжджати 504 кілометри, але спромоглась лише на 246 км – замість офіційного показника 504 по циклу WLTP. Аналогічний тест повнопривідної модифікації показав ту саму тенденцію: тут було виміряно лише 215 км запасу ходу на одному заряді при заявленому показнику у 461 кілометр.
Таким чином, обидві версії електромобіля не досягли навіть половини того, що обіцяє у брошурі Toyota. Ситуація ускладнюється тим, що у Toyota BZ4X є двійник – кросовер Subaru Solterra. В нього ймовірно є та ж сама проблема.
Свіжі вимірювання норвезьких і шведських ЗМІ показують точно таку ж тенденцію. Журналісти звернулися за коментарем до місцевого представництва Toyota. У компанії пообіцяли розібратися в ситуації – експертизою займеться як європейське представництво у Брюсселі, так і головний офіс у Токіо.
Навіщо косплеїть Теслу? Toyota показала незвичайний позашляховик
Закип’ятити чайник та обігріти оселю: представлено новий Toyota Prius
Половина чи більше? Скільки енергії втрачають батареї електрокарів у мороз