Автовиробники не бояться різко критикувати один одного через заяви про ефективність їх моделей, зокрема про реальну економію палива.
Як повідомляє портал Motor1, компанія Nissan стверджує, що оцінки економії пального гібридом Toyota RAV4 нереалістичні. Та вважає, що його X-Trail e-Power забезпечує порівнянну з реальною паспортну економію пального.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
Як доказ наводиться той факт, що електричний Nissan X-Trail e-Power використовує бензиновий двигун лише для заряджання бортової літій-іонної батареї та витрачає приблизно 6,1 літра на 100 км (система e-Power встановлена також на Nissan Leaf). Тоді як Toyota RAV4 використовує звичайну гібридну систему, яка мовби забезпечує приблизно 4,7 літра на 100 км – тобто різниця в економії палива між цими кросоверами сягає 30 відсотків.
Nissan вказує, що різниця насправді не така велика і вважає, що реальні характеристики ближче. “Я гадаю, що з економією палива це складно. Ми залишимо це у ваших руках, щоб провести випробування у реальних умовах. Але з багатьох статей, які я бачив для RAV4 Hybrid, він і близько не може забезпечити заявлену Тойотою економію пального, – говорить Олександр Пеканак, менеджер Nissan Australia.
Нагадаємо, що Nissan X-Trail e-Power дебютував минулої осені в Японії та Європі, але автовиробник ще не вказав, чи представить він версію Nissan Rogue e-Power у США та коли. В цей час на сайті Nissan в США система e-Power згадується тільки на Nissan Leaf.
В Україні стартують продажі нового Nissan X-Trail. Оголошено ціни