Компанія Nissan вдруге за 16 років змінила дизайн культового суперкара GT-R, а також удосконалила гальма, підвіску та шумоізоляцію. Модель запропонована у двох варіантах потужності.
Про це повідомляє пресслужба японської марки. Nissan GT-R дебютував у далекому 2007 році і фанати культового суперкара з нетерпінням чекали на дебют нового покоління. Але японці знову викотили рестайлінг.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
Купе 2023 року отримало змінену передню частину з новими решіткою радіатора, ходовими вогнями та бампером. Інакше виглядають також задній бампер та антикрило на кришці багажника, що дозволило підвищити притискну силу.
Інтер’єр залишився практично без змін, але отримав дорожче оздоблення сидінь. Завдяки покращеній шумоізоляції в салоні стало відчутно тихіше. Рівень комфорту підвищився також завдяки покращеним налаштуванням підвіски. У топверсії Nissan GT-R Nismo до заднього диференціала, що самоблокується, уперше додано аналогічний передній.
Попри очікування екологічно налаштованої громадськості, гібридної модифікації культовий суперкар не отримав. Модель як і раніше оснащується бензиновим двигуном V6 3.8 із подвійним турбонаддувом, який у базовій версії видає 570 кінських сил та 637 Нм крутного моменту. У версії Nismo ці показники становлять Nismo — 600 к.с. і 652 Нм. Трансмісія – шестиступеневий “робот” з двома зчепленнями та повний привід.
Продажі оновлених суперкарів Nissan GT-R у Японії та США розпочнуться навесні, а модернізована версія Nismo дебютує на ринку влітку.
З мотором від Toyota Corolla: в Афганістані створили національний суперкар
В Україні стартують продажі нового Nissan X-Trail. Оголошено ціни
ЧС-2022 у Катарі: футбольні зірки та їхні дивовижні автомобілі