Фахівці компанії Skoda створять двигуни внутрішнього згоряння для 50 модельних лінійок семи брендів Volkswagen Group, що поставлятимуться на світові ринки.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Попри повний перехід країн ЄС до електромобілів з 2035 року, автівки з ДВЗ залишатимуться актуальними для більшості світових ринків. Спеціалісти Skoda будуть розробляти всі двигуни внутрішнього згоряння серії EA 211 для всієї групи Volkswagen. Досі чеський автовиробник переважно розробляв атмосферні двигуни MPI цієї серії, але тепер він також візьме на себе відповідальність за розробку турбоагрегатів TSI.
Також в рамках VW Group компанія Skoda виконує й інші завдання. Наприклад, чеський автовиробник вже відповідає за розробку платформи MQB A0 Global, яка може використовувати двигуни EA 211. Він також розробляє барабанні гальма для всієї групи. А разом з новим поколінням Skoda Superb, у Млада-Болеславі також був розроблений новий Volkswagen Passat.
Історія розробки та виробництва двигунів внутрішнього згоряння Skoda починається з 1899 року, коли Вацлав Лаурін і Вацлав Клемент побудували свій перший велосипед, оснащений двигуном. Вже у 1905 році компанія Laurin & Klement представила свій перший автомобіль, Voiturette A, який приводився в рух 1-літровим двигуном з рідинним охолодженням власної розробки.
За деякими винятками, чеський автовиробник використовував власні силові агрегати майже виключно до того часу, поки не приєднався до Volkswagen Group. І навіть це злиття в 1991 році не поклало край традиції двигунобудування в Млада-Болеславі, хоча під капотами автомобілів Skoda почали з’являтися двигуни, розроблені іншими брендами групи, компанія продовжувала розробляти власні агрегати.
У 1997 році у Млада-Болеславі розпочалося виробництво двигуна 1.0 MPI, який бренд також постачав іншим автомобільним компаніям групи. Легендарний двигун 1.2 HTP серії EA 111, попередник сучасної серії EA 211, був розроблений власними силами. За майже 15 років виробництва цей трициліндровий двигун встановили на понад 3,5 мільйони автомобілів концерну (окрім Skoda, це Volkswagen, SEAT, Cupra та вантажні автомобілі Volkswagen).
Виробництво серії двигунів EA 211 розпочалося у 2012 році з нового типу 1.0 MPI. Незабаром після цього на компанію Škoda була покладена відповідальність за повну розробку силових агрегатів MPI для всієї групи. У 2014 році компанія Škoda відкрила новий центр розробки двигунів, який надав їй необхідні потужності та передові технології для того, щоб взяти на себе відповідальність за всю серію двигунів.
Таким чином, інженери в Млада-Болеславі тепер поступово візьмуть на себе відповідальність за розробку майбутніх двигунів TSI серії EA 211 на додаток до агрегатів MPI. Сьогодні модельний ряд EA 211 характеризується високим ступенем варіативності. Двигуни можуть мати три або чотири циліндри, об’єм від 1,0 до 1,6 літра і на даний час охоплюють спектр потужності від 48 до 115 кВт. Двигуни можуть працювати на бензині, СПГ або етанолі, а також доступні в м’яко-гібридній та плагін-гібридній версіях.
Розробники продовжуватимуть вдосконалювати та адаптувати ці двигуни до потреб і вимог десятків світових ринків. Метою є розробка ще потужніших та економніших двигунів з меншим рівнем викидів та акцентом на максимальну надійність.
Volkswagen остаточно прощається з ДВЗ: названо дату і останню модель
Більше не потрібен: автомобіль, який назавжди залишає Європу