Популярний позашляховик Nissan X-Trail четвертого покоління нарешті став справді глобальним.
Виробництво нового кросовера почалося в Японії – звідси машини постачатимуть до Європи, Австралії та інших регіонів світу. Глобальний X-Trail відрізняється від американських та китайських побратимів хіба що накладками на бамперах та дизайном коліс.
Хоча в гамі також з’явилася версія із “позашляховим” обвісом та люкс-варіант Autech. У порівнянні з попередником кросовер виріс у довжину на 21 мм (до 4660 мм), а завширшки (1840 мм) додав 20 мм.
В інтер’єрі простих версій – аналогові шкали приладів і простенька медіасистема з восьмидюймовим екраном, машини дорожчі мають віртуальні прилади та широкоформатний мультимедійний екран на 12,3 дюйма, а топ-версія також має проекційний дисплей.
Серед опцій – камери кругового огляду, панорамний дах та адаптивний круїз-контроль ProPilot. А ще японо-європейський X-Trail першим отримав третій ряд сидінь, якого немає у машин з Америки та Китаю.
Але головне, що він отримав гібридну систему e-Power, причому відразу другого покоління: колеса обертає електродвигун, а трициліндровий турбомотор 1.5 VC-Turbo працює тільки в режимі генератора. Середня витрата палива становить лише 5,1 л/100 км за циклом WLTC.
У Японії гібридний Nissan X-Trail нового покоління коштує від 23 100 доларів, ціни в Європі будуть оголошені до кінця літа.
Улюблений електромобіль українців можуть зняти з виробництва
Смішні гроші: стартував продаж електрокросовера за 10 тисяч доларів