На тлі падіння продажів “зелених” авто, новий бензиновий міський легковик побудовано на основі повністю електричного Fiat 500e. Це безпрецедентно для автомобільної індустрії.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Нагадаємо, що минулий бензиновий Fiat 500 пішов з європейських ринків у 2024 році – оскільки 17-річна модель порушила нове законодавство ЄС щодо кібербезпеки.
Йому на зміну прийшов електричний Fiat 500e, але він не виправдав очікувань – за перші п’ять місяців 2025-го дилери в Європі продали всього 9 959 екземплярів, що на 81% менше, ніж у січні-травні минулого року. Довелося навіть кілька разів зупиняти конвеєр через слабкий попит.
Рішення було знайдено у поверненні моделі колишнього м’якого гібридного двигуна Firefly. Агрегат на базі 1,0-літрового трициліндрового бензинового мотора, що працює з 12-вольтовим стартер-генератором та шестиступеневою “механікою”, потужністю 70 кінських сил.
Зовнішність новинки практично ідентична, за винятком невеликої решітки радіатора та іншого шильдика на багажних дверях. Немає відмінностей й в салоні – такий самий горизонтальний сенсорний екран інформаційно-розважальної системи діагоналлю 10,25 дюйма. З’явився тільки важіль механічної коробки передач.
Серійне виробництво нової версії міського хетчбека Fiat 500 hybrid стартує у листопаді 2025-го на заводі компанії у Мірафійорі (Турін, Італія). Згідно з планами підприємство випускатиме близько 100 тисяч машин щорічно.
Великий кліренс та повний привід: Fiat готує бюджетного конкурента Renault Duster
Для небагатих фермерів: Fiat запустив у продаж “майже кросовер” ціною $14,4 тисячі