Кросовер шостого покоління отримав нову силову установку, а також нову версію Wilderness створену для бездоріжжя.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Про це повідомляється на офіційному сайті японського автовиробника. Зовні новий гібридний Subaru Forester майже не відрізняється від стандартного. В основі паралельної гібридної системи лежить 2,5-літровий двигун Boxer, що працює за циклом Аткінсона/Міллера.
Також до її складу увійшли електромотор, що виконує роль стартера-генератора, тягловий електродвигун та безступенева коробка передач Lineartronic. Сукупна віддача силової установки становить 197 к.с., а максимальний запас ходу при повному паливному баку сягає 935 км.
У Subaru стверджують, що порівняно зі звичайним “Лісником” новинка приблизно на 40% економніша при їзді містом і на 25% – при комбінованому циклі їзди (6,7 л/100 км).
У салоні встановлені 12,3-дюймова цифрова панель приладів та планшет інформаційно-розважальної системи діагоналлю 11,6 дюйма. У стандартне оснащення входить фірмовий комплекс помічників водія EyeSight, а також система екстреної зупинки у випадку, якщо водій перестає реагувати на попередження.
На американському ринку Subaru Forester Hybrid запропоновано у чотирьох комплектаціях. Базовий варіант Premium коштує від 36 415 доларів, а топмодифікація Touring – не менше $43,115. Ціни вказані з урахуванням плати за доставлення у розмірі 1420 доларів. Перші гібридні кросовери надійдуть до салонів дилерів навесні цього року.
Окрім цього, у продаж поступить “суворіша” версія позашляховика Forester Wilderness – с посиленою підвіскою, новими пружинами та амортизаторами, збільшеними дорожнім просвітом та кутами в’їзду/з’їзду.
1000 км на одному баку: недорогий кросовер Subaru отримав техніку від Toyota