Компанія Porsche активно готується до світового дебюту повністю нового Cayenne Electric, який на ринку доповнить наявний кросовер з ДВЗ.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Офіційна прем’єра новинки відбудеться ще до кінця цього року, тож в Porsche підігрівають ажіотаж автомобільної громадськості та поступово розкривають таємниці. Влітку прототип електричного кросовера було показано у камуфляжі, а зараз оприлюднено зображення салону, причому вже у фінальному вигляді без маскування.
Porsche Cayenne Electric побудовано на модульній платформі PPE (Premium Platform Electric) з 800-вольтовою архітектурою. Наразі відомо, що топові версії позашляховика матимуть потужність близько 1000 к.с. і зможуть з легкістю буксирувати причіп масою 3,5 тонни. Гідну маневровість важкому кросоверу забезпечить активна електрогідравлічна підвіска.
В салоні перед водієм встановлений вигнутий дисплей панелі приладів (14,25 дюйма), ще один екран (14,9 дюйма) розташовано перед пасажиром. Але справжньою родзинкою інтер’єру є двосекційний OLED-екран Flow Display на центральній консолі, який відповідає за роботу інформаційно-розважальної системи із вбудованим голосовим помічником на основі штучного інтелекту.
Вінчає екранну розкіш проєкція з доповненою реальністю – на лобовому склі утворюється зображення діагоналлю 87 дюймів. Єдиний прилад на передній панелі з не намальованою, а справжньою стрілкою – секундомір.
Проте фізичні органи керування найважливішими функціями збережені. Підігрівом крісел та керма зараз нікого не здивуєш, але в нової моделі підігріваються навіть карти дверей та підлокітники – з якими часто контактують руки.
Світовий дебют абсолютно нового електричного позашляховика Porsche Cayenne Electric очікується ще до кінця цього року.
Марк Цукерберг подарував дружині… мінівен Porsche, якого не існує
Volkswagen знімає з виробництва популярний кросовер: в чому причина
Дешевше за Duster: седан Volkswagen Jetta став позашляховиком