Lancia Ypsilon, який останніми роками був присутній лише на італійському ринку, переродився у вигляді преміального хетчбека на техніці Stellantis.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє сайт CarScoops, четверте покоління Lancia Ypsilon спільно з Peugeot 208 і Opel Corsa використовує платформу та агрегати групи Stellantis. З усім тим, він виділяється унікальним дизайном кузова та інтер’єру, додаючи до суміші велику частку італійського стилю.
Будучи першою серійною моделлю нової мови стилю Lancia, Ypsilon вирізняється підсвіченою решіткою радіатора та круглими задніми ліхтарями, натхненними культовою Lancia Stratos. Ці риси спочатку представлені в концепті Pu+Ra HPE стануть стандартними для всіх майбутніх моделей, включаючи кросовер Gamma і хетчбек Delta.
Інші зовнішні ознаки включають багатокутні фари, розташовані нижче ніж зазвичай, на передньому бампері, приховані ручки задніх дверей і глянцеві чорні акценти. Габарити нового субкомпактного хетчбека становлять 4,08х1,76х1,44 метри – на 240 мм більше у довжину за попередника.
Новий Ypsilon також є першою моделлю, яка оснащена інформаційно-розважальною системою Lancia SALA (Sound Air Light Augmentation). На передній панелі розташовано два 10,25-дюймових екрани, а освітлена куля у верхній частині панелі приладів служить віртуальним помічником із розширеним штучним інтелектом. Lancia пишається технологією ADAS, кажучи, що Ypsilon є єдиною моделлю в сегменті, яка стандартно оснащена функцією автономного водіння рівня 2. Інші функції, рекламовані як “найкращі у своєму класі” з погляду технологій, включають освітлення та системи допомоги при паркуванні.
Першою у продаж поступить повністю електрична версія італійської моделі під назвою Cassina. Lancia має намір випустити 1906 “пронумерованих і сертифікованих одиниць” Ypsilon Cassina на честь року заснування бренду. Електричний Lancia Ypsilon оснащено єдиним переднім електродвигуном, який видає 154 к.с. потужності та 260 Нм крутного моменту. Акумуляторна батарея місткістю 51 кВт-год забезпечує 400 кілометрів запасу ходу без підзаряджання за випробувальним циклом ходу WLTP. При підключенні до сумісного зарядного пристрою постійного струму акумулятор може розрядитися від 20 до 80 відсотків за 24 хвилини.
За електричним хетчбеком з’явиться гібридна версія, яка стане останньою моделлю Lancia з двигуном ДВЗ. Очікується, що Ypsilon Hybrid успадкує 1,2-літровий трициліндровий двигун із помірно електрифікованим турбонаддувом і 48-вольтовою системою.
Lancia Ypsilon Limited Edition Cassina вже доступна для замовлення в Італії за ціною 39 999 євро, старт продажів заплановано на літо цього року. Для порівняння, базова модель Tesla Model 3 (RWD) коштує в Італії від 42 490 євро. Нове покоління італійського хетчбека продаватиметься на головних європейських ринках після розширення дилерської мережі бренду. Це розширення розпочнеться з Бельгії та Нідерландів у середині 2024 року, а до 2025 року – у Франції, Іспанії та Німеччини.
В Україну їде недорогий електрокросовер Kia: подробиці та ціни
Кросовер Opel Crossland доступний в Україні за привабливою ціною