У процесі оновлення паркетник Ford Puma залишився без 1,5-літрового двигуна та механічної коробки передач.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Про це повідомляється на офіційному сайті американського бренду. Найменший кросовер у європейській лінійці Ford отримав оновлення впровадження, щоб залишатися актуальним у конкурентному сегменті.
Зовні Ford Puma 2024 року виглядає досить знайомим, оскільки дизайнери обмежилися свіжою світлодіодною графікою для фар і переміщенням емблеми Ford всередину решітки радіатора, яка має переглянутий малюнок. Це робить Puma більш схожим на зняту з виробництва Fiesta, зберігаючи при цьому свою спортивну позицію завдяки обвісу ST Line.
Найважливіші оновлення відбулися в інтер’єрі – окремо розташований центральний дисплей попередника замінено набагато більшим 12-дюймовим сенсорним екраном. До цього додається нова 12,8-дюймова цифрова панель приладів, поцуплена у побратима Tourneo Connect. Відмітимо також найновішу версію інформаційно-розважальної системи Ford SYNC4. Є мобільне з’єднання 5G і вбудований голосовий помічний Alexa, але відсутність фізичних кнопок керування кліматом не всім сподобається.
Поганою новиною є зникнення з моторної лінійки найпотужнішого 20-сильного 1,5-літрового двигуна та механічної коробки передач. Єдиним варіантом, що залишився, є м’який гібрид на основі 1,0-літрового трициліндрового EcoBoost, який доступний у трьох різних варіантах потужності – 125, 155 та 170- кінських сил у версії ST.
В компанії Ford також оголосили, що повністю електрична версія, яка з’явиться пізніше цього року, буде називатися Puma Gen-E.
Стартують продажі абсолютно нового Ford Kuga 2024: подробиці та ціни
Більше не потрібен: автомобіль, який назавжди залишає Європу
Стартували продажі кросовера Mazda з технікою Toyota RAV4: ціна нижче