Це електрична версія дуже популярного у Європі бензинового кросовера Ford Puma – торік там було продано 160 тисяч таких машин.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє пресслужба американського автогіганта, Ford Puma Gen-E зовні відрізняється від звичайного паркетника відсутністю решітки радіатора, зміненим заднім спойлером та власним дизайном колісних дисків. Паспортний дорожній просвіт без навантаження становить 157 мм.
Головні зміни відбулися у салоні: повністю перероблений дворівневий центральний тунель із компактним селектором трансмісії замість звичного важеля у бензинових версій. У переліку оснащення також 12,8-дюймова цифрова панель приладів та сенсорний екран інформаційно-розважальної системи Sync 4 діагоналлю 12 дюймів.
Серед опцій заявлено матричні фари, камери кругового огляду та адаптивний круїз-контроль із режимом для заторів. Відмітимо також доволі великий для свого класу багажник об’ємом багажника 574/1283 літрів та додатковий передній відсік ще на 43 л.
Новий Ford Puma Gen-E отримав електромотора на передній осі потужністю 168 к.с.(290 Нм). Тягова батарея місткістю 43 кВт·год забезпечує запас автономного ходу до 364 кілометрів. Для заряджання акумуляторів постійним струмом 100 кВт з 10 до 80% потрібно лише 23 хвилини.
Електричні паркетники Ford Puma Gen-E випускатимуть на тому самому заводі в Румунії, де роблять звичайні бензинові кросовери. У Німеччині ціни на новинку стартують від 36 900 євро. Для порівняння, бензинова версія коштує від 28 900 євро, а гібридна топверсія Puma ST обійдеться мінімум у 40 600 євро.
В Україні стартували продажі найдешевшого кросовера Ford: оголошено ціни
На базі Volkswagen: представлено дешеві електричні кросовери з запасом ходу 680 км