Середньорозмірний кросовер Volvo XC60 після 9 років присутності на ринку оновився вдруге.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Про це повідомляє пресслужба шведського автовиробника. Змін у зовнішності майже немає – нова решітка радіатора з діагональними смужками, затемнені задні ліхтарі та розширена гамма кольорів кузова.
А ось у салоні діагональ сенсорного екрана нової інформаційно-розважальної системи збільшилася з 9,0 до 11,2 дюйма. З’явилася також можливість оновлення “по повітрю”. 12,3-дюймова цифрова панель приладів тепер входить до стандартного оснащення.
Технічних змін немає. Дизельні та суто бензинові версії зникли з гами ще раніше, тому зараз вона складається лише з трьох модифікацій.
Початкова версія – це “м’який” гібрид XC60 B5 з турбочетвіркою 2.0 (250 к.с.), 48-вольтовим стартер-генератором, восьмиступеневим “автоматом” та повним приводом з муфтою на задній осі.
Топовий 455-сильний Volvo XC60 T8 – плагін-гібрид, здатний розігнатися до сотні за 4,9 секунди та подолати приблизно на електротязі 70 кілометрів.
Оновлений кросовер Volvo XC60 вже доступний для замовлення в Європі. Ціни у Німеччині починаються з 57 390 євро.
Справжній позашляховик: офіційно представлено новий Volvo EX30 Cross Country
Краще, ніж раніше: стартували продажі нового Mitsubishi Outlander