Сімейство моделей Fiat 600 поповнилось новим спортивним субкомпактним кросовером.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Про це повідомляє пресслужба корпорації Stellantis. В основі Abarth 600e лежить платформа Perfo-eCMP – це спеціальна спортивна версія платформи CMP (Common Modular Platform). Порівняно зі стандартним Fiat 600e новинка має більш агресивний дизайн, зменшений дорожній просвіт, розширену колію та більш жорстку підвіску і потужніші гальма.
На старті продажів новинку запропоновано у двох версіях – “звичайною” Turismo та “зарядженою” Scorpionissima. Abarth 600e оснащений електромотором на передній осі, контролювати тягу допомагає міжколісний диференціал Torsen. Максимальна потужність силової установки у варіанті Turismo становить 240 к.с. (345 Нм), у версії Scorpionissima – 280 к.с. (345 Нм).
У режимі Scorpion Track спорткар набирає першу сотню за 6,24 та 5,85 секунди відповідно. Це робить Abarth 600e найпотужнішою та найшвидшою моделлю за всю історію Fiat. Батарея місткістю 54 кВт·год забезпечує максимальний запас ходу на одній зарядці до 334 кілометрів за циклом WLTP.
У салоні встановлено 7-дюймову цифрову панель приладів та екран інформаційно-розважальної системи діагоналлю 10,25 дюйма. Відмітимо також спортивні сидіння Sabelt та генератор штучного шуму, що імітує звук роботи двигуна внутрішнього згоряння.
Приймання замовлень на Abarth 600e у Європі вже розпочалося. Версія Turismo коштує від 45 990 євро, Scorpionissima – 49 990 євро. Але останню виготовлять лімітованою серією із 1949 авто (1949 – рік заснування Abarth).
Представлено суперника Renault Duster від Fiat: вже відомі ціни
Для небагатих фермерів: Fiat запустив у продаж “майже кросовер” ціною $14,4 тисячі