Міський кросовер Nissan Juke, який набув популярності в першому поколінні, модернізований в середині наступного життєвого циклу та отримав нову комплектацію N-Sport.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Про це повідомляє пресслужба японського бренду. На прохання клієнтів Nissan знову пропонує жовтий колір екстер’єру міського кросовера Juke. Ефект жовтого кольору в новому оздобленні N-Sport посилюється завдяки контрасту з чорним дахом, дзеркалами заднього виду, вставками в колісних арках, решіткою радіатора та передніми й задніми стійками.
Конструктори та інженери компанії Nissan також суттєво змінили інтер’єр салону Juke, щоб зробити його більш комфортним для водія, завдяки оновленій центральній консолі та панелі приладів. Перше, на що звертають увагу клієнти, опинившись за кермом версій, вищих за Acenta, — це збільшений розмір центрального екрана мультимедійної системи – відтепер його діагональ становить 12,3 дюйма. При цьому він нахилений до водія на 8°, щоб забезпечити зручну досяжність сенсорних елементів керування на дальньому краю екрана.
Цифрова панель приладів, що містить показники швидкості та іншу ключову інформацію, відтепер отримав 12,3-дюймовий цифровий TFT-дисплей високої роздільної здатності 1920 x 720 пікселів. Він дозволяє водієві налаштувати відображення комбінації даних за власними уподобаннями. Всередині між двома шкалами водій може бачити навігаційні вказівки, включаючи карту, а також економію пального, аудіоінформацію, показники екологічності, тиск у шинах та іншу ключову інформацію. Елементи керування дисплеєм зручно розташовані на кермі.
Крім того, мультимедійну систему оснащено покращеною функцією розпізнавання голосу та здатністю “розуміння природної мови”. Це розширює можливості використання фраз і виразів, які система може сприймати як команди, ігноруючи невпевненість або паузи. Також для Juke тепер доступні бездротові системи Android Auto та Apple CarPlay.
Також в салоні всіх комплектацій Juke з’явився збільшений до 7,8 літра бардачок, а підлокітник отримав асиметричний дизайн, який збільшує винос на 25 мм, що робить його більш зручним, але не завдяки місцю для підсклянників. Відмітимо ще електричне ручне гальмо.
Під капотом кросовера встановлено економічний 1,0-літровий трициліндровий бензиновий двигун DIG-T з турбонаддувом. Цей компактний і легкий двигун забезпечує 117 к.с. потужності та 180 Нм крутного моменту (200 Нм з функцією підвищеного крутного моменту). У парі з силовим агрегатом працює 6-ступенева механічна або 7-ступенева коробка передач з подвійним зчепленням (DCT) та перемикачем режимів руху (Eco, Standard, Sport). Гібридна версія оснащена 1,6-літровою бензиновим двигуном, електромотором та акумулятором місткістю 1,2 кВт-год.
Офіційні ціни поки не оголошені, але за словами автовиробника очікується “невеличке підвищення порівняно з поточною базовою ціною у 20 985 фунтів стерлінгів”. Тобто, десь близько 1 млн гривень за поточним курсом. Наразі оновлений Nissan Juke вже виробляється на заводі Nissan у Сандерленді, де з моменту запуску першої моделі у 2010 році було виготовлено понад 1,3 мільйона одиниць.
Презентовано новий Nissan Note із витратою 4,6 л/100 км: оприлюднено ціни