Компанія Skoda не випускала пікапів з моменту припинення виробництва Felicia.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє сайт Motor1, хоча Felicia не була повністю розроблена у рамках Volkswagen Group, вона була першою Skoda, яка скористалася німецькими інженерними ноу-хау. Випущена в 1994 році як заміна Favorit, модель залишалася у продажу до появи Fabia на рубежі століть.
Протягом шести років свого існування цей субкомпактний хетчбек пропонувався в кількох кузовних варіантах, включаючи пікап. Ця версія навіть породила незвичайну Felicia Fun, якої було випущено лише 4216 одиниць.
У той час запропонована як автомобіль для відпочинку, Felicia Fun була з розсувною задньою перегородкою за передніми сидіннями. Коли її переміщували назад, вона створювала місце для пари задніх сидінь, залишаючи при цьому місце для вантажу.
Брезентовий дах захищав пасажирів, які їхали у відкритій задній частині. Skoda також встановила задній спойлер і пофарбувала всі екземпляри в яскраво-жовтий колір.
У 2010-х роках компанія розглядала можливість запропонувати власну версію Amarok, але проєкт так і не був реалізований. Однак на початку цього року студенти професійно-технічного училища Skoda перетворили флагман Superb на унікальний пікап з дивними дверима та розсувними задніми дверима, призначеними для перевезення велосипедів.
Felicia Fun повернулася у 2025 році, хоча й не в тому вигляді, в якому її пам’ятають. Skoda відродила життєрадісний пікап як цифровий концепт. Цей унікальний екземпляр є частиною серії бренду “Icons Get a Makeover”, яка також включає раніше згаданий Favorit. Французький дизайнер Жульєн Петісеньор переосмислив модель, використовуючи дизайнерську мову Skoda “Modern Solid”, надавши мініатюрному пікапу сучасного вигляду, залишаючись вірним його корінню 1990-х років.
Skoda запустила у виробництво два нових кросовери: оголошено ціни