Седан Megane Grand Coupe, оснащений 1,5-літровим дизельним мотором Blue dCi, здатен проїхати без дозаправлення понад 1000 кілометрів.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Компанія Renault оголосила про розширення лінійки версій седана Megane, який минулого року повернувся на європейський ринок. Тепер модель доступна не тільки з бензиновим двигуном 1.3, але й з турбодизелем 1.5.
У країнах Західної Європи модель наразі продається у версії E-Tech Electric, але останнім часом продажі падають. Тому минулого року на ринки Старого Світу повернувся “традиційний” Renault Megane.
Спочатку седан запропонували виключно з бензиновою турбочетвіркою 1.3 TCe (140 к.с.), а зараз гаму розширено – на східноєвропейські ринки виходить ще дизельна версія під назвою Megane Grand Coupe. Зовні новинка не відрізняється від інших представників сімейства, ідентичний також й салон (за винятком розширеного списку систем допомоги).
А ось двигун новий – чотирициліндровий турбодизель 1.5 Blue dCi розвиває 115 кінських сил та 270 Нм крутного моменту. У парі з силовим агрегатом працює семиступеневий “робот” EDC з двома зчепленнями. Навіть без гібридної доважки, двигун дуже економний – середня витрата пального становить 4,7 л/100 км. На повному баку автомобіль здатен проїхати понад 1000 кілометрів.
Дизельний седан запропоновано у комплектаціях Evolution та Techno. У початковій версії – тканинна оббивка, 7-дюймова цифрова панель приладів та екран мультимедійної системи тієї ж діагоналі, двозонний клімат-контроль, камера заднього виду. В топовому варіанті – розміри екранів 10 та 9,3 дюйма, повністю світлодіодна головна оптика, комбінована оббивка, адаптивний круїз-контроль та двері багажного відділення з електроприводом.
Дизельний Megane Grand Coupe вже надійшов у продаж в Польщі та Чехії. Ціни стартують з позначки 27 тисяч євро. Виробляється французький седан на заводі в Туреччині.
Duster, якого ніхто не очікував: бестселер Renault отримав унікальний двигун