Попит на електричний бестселер Fiat не виправдав очікувань, тож італійський автовиробник повернувся до варіанту з ДВЗ.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Коли п’ять років тому дебютував виключно електричний Fiat 500 нового покоління, це здавалося гарною ідеєю. Однак темпи зростання продажів електромобілів не виправдали надій, а сам електрокар став відчутно дорожчим за попередника з ДВЗ.
Тому італійський автовиробник вимушений був конвертувати електричну модель у бензинову. Цікаво, що силовий агрегат був повністю запозичений у моделі попереднього покоління.
Це трициліндровий атмосферник об’ємом 1 літр потужністю 65 к.с. сімейства FireFly доповнений 12-вольтовим стартер-генератором та системою старт-стоп. Шестиступенева “механіка” передає всю тягу на передню вісь.
У зовнішності новинки майже не відрізняється від екстер’єра електричного побратима – за винятком додаткових вентиляційних отворів та отвору для охолодження радіатора.
Першим ринком для гібридного Fiat 500 стала Італія, на старті продажів новинку запропонували у вітальній версії Torino, яку оснащено інформаційно-розважальною системою з дисплеєм діагоналлю 10,25 дюйма, клімат-контролем, парктроніком та адаптивним круїз-контролем з набором електронних асистентів.
Fiat 500 Hybrid Torino коштує 21 тисяч євро (або 19 тисяч по акції на честь старту продажів). Пізніше з’являться простіші версії за ціною від 17 тисяч євро.
Для небагатих фермерів: Fiat запустив у продаж “майже кросовер” ціною $14,4 тисячі
Бензин та електро: стартували продажі нового недорогого кросовера Fiat
Великий кліренс та повний привід: Fiat готує бюджетного конкурента Renault Duster