У Норвегії, де практично кожен новий проданий автомобіль є повністю електричним, деякі автошколи забороняють використовувати автомобілі Tesla у процесі навчання.
Про це повідомляє сайт Electrek. У Норвегії, де Tesla є найпопулярнішим брендом, деякі автошколи забороняють використовувати нові автомобілі Tesla. Це сталося через відсутність підрульового перемикача поворотів – цю функцію виконують сенсорні кнопки на кермі.
Функцію сенсорних кнопок повороту на кермі Tesla вперше запровадила в електрокарах Model S і Model X. Але нещодавно така інновація з’явилася в найпопулярнішому електрокарі у світі Tesla Model 3.
Компанія Tesla аргументує відмову від традиційного методу подачі сигналів повороту тим, що це дає змогу видалити фізичну частину, а згодом активація покажчика повороту стане взагалі непотрібною з появою повноцінному автопілоту.
Але в інструкторів автошкіл інше бачення. Джон Хансен Оен, який керує такою школою в Харстаді у Норвегії, шукав новий автомобіль для своєї школи та випробував Tesla Model 3. “Я помітив, що втрачаю концентрацію та напрямок на кругових перехрестях, особливо якщо є дві смуги”. Йому було важко повертати кермо та одночасно увімкнути сигнал повороту сенсорною кнопкою. Водій-початківець може не тільки провалити іспит, а й потрапити в аварію – зачепити інше авто або бордюр.
Його публікація з такими висновками у групі для автошкіл знайшла підтримку з-поміж інструкторів і керівників аналогічних навчальних закладів. Більшість повідомила, що зіткнулися з тією ж проблемою, і ризик для учнів тут дуже великий.
Ларс-Інге Хаслі, старший радник Управління громадських доріг Норвегії, сказав, що вже розглядає це питання: “Не знаю, чи заборона є правильним кроком, але мушу визнати, що сенсорні покажчики повороту Tesla гірші, ніж важіль. І я чітко розумію, як це може бути проблемою”.
Пам’ятка водію: коли потрібно вмикати покажчик повороту, а коли ні
Експерти визначили реальний запас ходу електромобілів 14 марок: Tesla в аутсайдерах