Renault Trafic є справжнім бестселером, який обрали 2,4 мільйона покупців з 1980 року. Відтепер ця лінійка комерційних автомобілів поповнилась ще й електричною версією.
Про це повідомляється на офіційному сайті Renault. Повністю новий Trafic Van E-Tech Electric успадкував усі переваги, які зробили цю модель такою успішною протягом останніх 40 з гаком років, перетворив її на лідера у своєму сегменті та поставив на третє місце серед найбільш продаваних LCV у Європі.
Trafic Van E-Tech Electric як і раніше пропонує найкращий вибір довжини, універсальності та можливостей персоналізації простору для зберігання у фургонах:
- Дві довжини (5,08 м і 5,48 м) і дві висоти (1,967 м і 2,498 м)
- Вантажний простір (у режимі фургона) від 5,8 куб. метрів до 8,9 куб. метрів
- До 4,15 метра довжини вантажу (у розширеній версії L2 з люком у перегородці)
- Буксирувальна здатність до 750 кг і вантажність 1,1 тонни
- Надзвичайна модульність і майже безмежні можливості налаштування від понад 359 виробників кузовів
Обсяг багажного простору в кабіні становить 88 літрів (19,7 літра в консолі, 14,6 літра у дверях, 54 літри в сидінні). У деяких комплектаціях бардачок насправді є шухлядою Easylife із розумною системою відкривання, що робить його надзвичайно зручним для водія та вміщує 6,6 літра. Trafic Van був першим легким транспортним засобом з “мобільним офісом”. Якщо скласти сидіння посередині, спинка стане письмовим столом або столом для їжі.
Trafic Van E-Tech оснащений двигуном потужністю 90 кВт (122 к.с.), що забезпечує 245 Нм миттєво доступного крутного моменту. Літій-іонна батарея місткістю 52 кВт-год забезпечує до 297 км запасу ходу без заряджання (по циклу WLTP). Зазвичай цього достатньо для цілого дня використання. Екорежим обмежує потужність автомобіля та забезпечує оптимальний запас ходу, також є “далекобійна” версія, що забезпечує запас ходу 322 км.
Спочатку в продаж надійде подовжений електрофургон Renault Trafic L2 — він з’явиться на ринку у листопаді. Коротший варіант L1 запропонують із листопада. Виробництво новинки налагоджено на заводі у Сандувілі (Франція).
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
В Україну повертається недорогий кросовер Renault: подробиці та ціни
Добре, що не “кардан” – Renault готує новий недорогий кросовер з ГБО