Головна проблема батарейних авто – вони суттєво дорожчі за паливні аналоги. Серійний Volkswagen ID.Every1 стане найдоступнішим електромобілем у гамі німецького бренду.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє офіційний сайт німецького автовиробника, ID.Every1 є наступником бюджетної моделі Volkswagen up! та увійде до нового сімейства Electric Urban Car разом з моделлю ID.2all. Вони базуються на спрощеній платформі MEB з переднім приводом. Відмова від заднього електромотора дозволила збільшити внутрішній простір компактних моделей.
Дизайн прототипа виконано у простому та лаконічному стилі, а його довжина становить 3880 міліметрів – тобто розміром з нашу Таврію. У салоні на дворівневій передній панелі встановлено невеличку панель приладів та більший екран медіасистеми. Нижче розташовані фізичні клавіші для керування клімат-контролем, підігрівом сидінь та аудіосистемою.
На місці центрального тунелю розташовується Bluetooth-колонка, що знімається. Спинки переднього пасажирського крісла та заднього дивана складаються в єдину площину, звільняючи місце для об’ємної поклажі. Об’єм багажника за другим рядом сидінь – 305 літрів.
Новий електромотор потужністю 70 кВт (95 к.с.) прискорює чотиримісний хетчбек до 130 км/год. Запас автономного ходу на одному заряді батареї – не менш ніж 250 кілометрів.
На європейському ринку серійна версія VW ID.Every1 дебютує у 2027 році. Обіцяна й приваблива ціна – близько 20 000 євро.
Найдешевший електромобіль Європи вже приїхав в Україну: комплектації та ціни