В Китаї дебютував новий повнорозмірний позашляховик Volkswagen Teramont Pro, його попередник продається в Сполучених Штатах під назвою Atlas.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Кросовер нового покоління з приставкою Pro в імені виявився відразу на 106 мм довшим за попередника – тепер 5158 міліметрів. Лише на 2 мм зросла ширина (до 1991 мм), а висота стала більшою на 15 мм (1788 мм).
Volkswagen Teramont Pro зберіг фірмову платформу MQB з поперечним розташуванням двигуна, але став набагато цікавішим в дизайні.
У семимісному салоні на передній панелі встановлено одразу три екрани, включаючи компактний тачскрин перед пасажиром, є також проєктор на лобове скло. Німці відмовилися навіть від звичних ручок відчинення дверей, замінивши їх кнопками, які вбудовані в підлокітники.
У топверсії в оснащені є панорамний дах, дев’ять подушок безпеки, тризонний клімат-контроль та аудіосистема Harman/Kardon із чотирнадцятьма динаміками.
З моторної гами зникла турбошістка 2.5 (299 к.с.), залишився тільки бензиновий турбомотор 2.0 TSI, але більш потужний (нового, вже п’ятого покоління), доповнений “м’яким” гібридом. У початковій версії цей агрегат видає 214 к.с., у повнопривідної – 272 конячок.
Коробка передач залишилася без змін – семиступеневий “робот” DSG з двома зчепленнями. За доплату доступні адаптивна підвіска DCC та автопілот IQ.Pilot зі стереокамерою під лобовим склом.
Виробництво нового Teramont Pro спільним підприємством SAIC Volkswagen розпочнеться вже у найближчі тижні, старт продажів заплановано на весну. Ціни поки що не оголошені, але модель першого покоління коштує в КНР від 249 тисяч до 389 тисяч юанів (34—54 тисячі доларів США). Коли перейде у нове покоління американський Volkswagen Atlas – поки що невідомо.
На тлі непопулярних електрокарів: Volkswagen повертає у продаж найдешевшу модель
На базі Volkswagen: представлено дешеві електричні кросовери з запасом ходу 680 км
Не Golf GTI, але 230 к.с. та набагато дешевше: представлено нову VW Jetta