Компанія Ferrari скасовує частину інформаційно-розважальної системи та радить покупцям скористатися телефоном.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Покупці спорткарів Ferrari незабаром повинні будуть носити з собою власну систему супутникової навігації. Італійський автовиробник нарешті зрозумів, що ваш смартфон просто кращий у навігації, і планує повністю видалити цю функцію у нових моделях, зокрема у кросовера Purosangue.
Більшість людей у всьому світі сьогодні мають смартфони й вони є найкориснішими речами, які вони можуть використовувати на кожному автомобілі. Оголошення General Motors про те, що компанія відмовиться від підтримки Apple CarPlay й Android Auto на користь власного програмного забезпечення, викликала швидку реакцію. Ferrari, здається, дотримується протилежного підходу у цьому відношенні.
За словами керівника відділу маркетингу Ferrari Емануеле Карандо, віддзеркалення телефону є “найзручнішим для користувача” та найоновленішим, що робить спеціальну систему зайвою та застарілою. Навіть з віртуальними помічниками, які постачаються в сучасних розкішних автомобілях, часто доводиться досить довго вчитися. Але є одне питання – чи зменшиться ціна автомобіля?
Минуло близько десяти років з моменту запуску Apple CarPlay й Android Auto, і обидві вони закріпилися як обов’язкові функції майже в кожному новому автомобілі сьогодні.
Усі страшненькі окрім двох: названі найкрасивіші автомобілі у світі
Не зайшло: Volkswagen спрямує “електромобільний” бюджет на двигуни внутрішнього згоряння