Через розбіжності між найпотужнішими країнами Старого Світу, Єврокомісія не може узгодити план порятунку автомобільної промисловості.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомив комісар ЄС з питань транспорту та туризму Апостолос Цицикостас у коментарі для Handelsblatt, продаж нових автомобілів із ДВЗ триватиме й після 2035 року – але лише за умови використання палива з низьким рівнем викидів. Йдеться про синтетичні та біопалива, які можуть забезпечити суттєве скорочення вуглецевого сліду в порівнянні з традиційними бензином і дизелем.

Єврокомісія мала оприлюднити деталі транспортного пакета 10 грудня, але презентацію перенесли на кінець місяця. Річ у том, що Німеччина категорично виступає проти повної заборони ДВЗ до 2035 року, тоді як Франція стверджує, що готова піти на такий крок при умові збереження на ринку гібридів.
До того ж на збереженні первинного плану та повній забороні продажу нових авто з традиційними двигунами до 2035 року наполягають компанії Volvo та Polestar.
Цицикостас наголосив, що Євросоюз прагне забезпечити “економічно життєздатний і соціально справедливий” перехід до кліматично нейтральних силових установок і розглядає всі технології, включно з менш шкідливими ДВЗ.
Електромобілі Tesla стали аутсайдерами в рейтингу надійності авто
На прізвисько “Звір”: продається авто з 27-літровим двигуном від літака









