З мінівена у кросовери: представлено новий Renault Espace

0
1413
Renault Espace
-->

Якщо Renault Espace протягом перших п’яти поколінь був мінівеном, то нова модель – це класичний кросовер. Але головна таємниця схована всередині.

Нагадаємо, що цей мінівен випускається з далекого 1983 року. Але часи змінюються – тепер на автомобільному ринку у великій пошані кросовери. Тому у шостому поколінні французький піонер у сегменті мінівенів Renault Espace став паркетником із трьома рядами сидінь.

Renault EspaceБільш того, новий Renault Espace – це фактично подовжена версія кросовера Renault Austral, що дебютував рік тому. Від носа до центральної стійки ці машини майже однакові (розрізняються лише решітки радіатора та форми бампера). Тобто пара Austral/Espace створена за тим самим рецептом, що і конкуренти Peugeot 3008/5008.

Новинка на 135 мм коротша від попереднього покоління моделі та має довжину 4722 мм при розмірі колісної бази 2738 міліметрів. Залежно від положення задніх рядів сидінь об’єм багажного відділення варіюється від 159 до 1714 л у 7-місному варіанті та від 581 до 1818 л – у 5-місному.

Renault EspaceУ салоні передня панель з фірмовою назвою OpenR має цифрову панель приладів діагоналлю 12,3 дюйма та вертикальний планшет мультимедійної системи на 12 дюймів. Є також 6 портів USB-C, бездротова зарядка для гаджетів, дві розетки на 12 В та місткий бокс для дрібниць об’ємом 39 літрів. У переліку опції – гігантський панорамний дах довжиною 1,33 метра, який здатен змінювати ступінь прозорості.

Renault EspaceНа старті продажів новий Renault Espace запропоновано з єдиним силовим агрегатом – гібридним E-Tech. Він включає турбований 3-циліндровий ДВС об’ємом 1,2 л, електромотор, високовольтний стартер-генератор та літій-іонну батарею місткістю 2 кВт-год. Сумарна потужність системи сягає 200 к.с., а максимальний крутний момент – 205 Нм. Привід – лише передній. До першої сотні кросовер прискорюється за 8,8 с. Середня витрата становить 4,6 л/100 км, запас ходу новинки – до 1100 км.

Renault EspaceRenault Espace шостого покоління з’явиться у дилерів ще до кінця весни. Виробництво новинки організовано на заводі в іспанській Паленсії паралельно із моделлю Austral. Новинка буде явно дорожчою за п’ятимісний Austra – за нього у Франції просять мінімум 34 000 євро.

Дешевше очікувань: нові подробиці про великого брата Renault Duster

Найдешевший електрокар від Renault став у 1,5 раза потужнішим. Названі ціни

Представлено найрозкішніший Duster. Оголошено ціну

Додати коментар