Електрична Acura ZDX, створена в рамках співпраці компаній Honda і General Motors. Розробкою техніки кросовера займалися американці, дизайном та системами безпеки – японці.
Преміальний бренд компанії Honda представив свою першу повністю електричну модель – кросовер Acura ZDX. Цей індекс компанія вже використовувала у 2009—2013 роках для купеподібного кросовера з бензиновим двигуном V6, який, втім не отримав великого попиту.
В основі лежить платформа Ultium концерну GM. Габарити кросовера становлять 5022х1956х1636 міліметрів при довжині колісної бази 3,1 метра. П’ятимісний салон має традиційну архітектуру, звичайні кнопки на кермі, а також цифрову панель приладів, встановлену під козирком. В інформаційно-розважальну систему з дисплеєм на 11,3 дюйма вперше для Акури вбудовані сервіси Google, включаючи навігатор.
Комплекс систем забезпечення безпеки Acura Watch входить до базової комплектації та включає допомогу в сліпих зонах та попередження про пішоходів позаду. Топова версія ZDX Type S “може їздити без рук на 640 тис. км сумісних доріг”.
Базова модель A-Spec отримає електромотор потужністю 340 к.с., що приводить в рух задні колеса. Як опція – повний привід з двома двигунами. Запас ходу – 520 км. У виконанні Type S повнопривідний електрокросовер видає 500 к.с., але запас ходу зменшиться до 460 кілометрів. Місткість батареї на всіх модифікаціях – 102 кВт-год.
На американському ринку кросовери з’являться на початку наступного року. Ціни починаються від 60 тис. доларів. На ринку японський кросовер складе конкуренцію в першу чергу Tesla Model Y та Ford Mustang Mach-E.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Стартували продажі нової Honda CR-V з витратою палива 1,6 л/100 км
Лише $7300: Honda запропонувала дешевий електромобіль для малого бізнесу
Натхненник ЗАЗ-965: FIAT повернув із небуття легендарну модель