Зміна стратегії: Subaru гальмує свої плани щодо електрифікації

0
89
2026-subaru-trailseeker
-->

Цей крок відбувається на тлі уповільнення темпів впровадження електромобілів та значної невизначеності навколо імпортних тарифів США та стимулів для придбання електромобілів.

НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ

Як повідомляє видання CarBuzz, про “переоцінку” стратегії Subaru, яка включає терміни інвестицій в електромобілі та цільове використання нового заводу, заявив генеральний директор Ацуші Осакі.

Він підтвердив, що хоча загальний перехід до електрифікованих автомобілів зберігається, його темпи та фінансові витрати перебувають під пильною увагою. “Ми переоцінюємо наші плани… у світлі не лише сьогоднішнього швидкозмінного середовища, але й середньо- та довгострокових зовнішніх бізнес-факторів”.

2026-subaru-solterra
Електричний Subaru Solterra

Ця переоцінка відбувається, оскільки Subaru готується до потенційного впливу тарифів США на суму 2,5 мільярда доларів у поточному фінансовому році, якщо не буде вжито жодних пом’якшувальних заходів. Така сума є значною – імпорт авто з Японії забезпечує приблизно половину продажів компанії у США.

Це включає невизначеність щодо імпортних тарифів та майбутнього податкових пільг на електромобілі, які частина законодавців США пропонують скасувати. Ця політична нестабільність у поєднанні із загальним уповільненням зростання попиту на електромобілі спонукає Subaru переглянути свій агресивний підхід. Наразі компанія пропонує лише один електромобіль на американському ринку – Solterra. Він надійде у продаж на початку 2026 року, але подальші анонси електромобілів можуть бути відкладені або суттєво переглянуті.

subaru-forester
Subaru Forester

Фінансові результати Subaru за фінансовий рік, що закінчився 31 березня 2025 року, з 13-відсотковим падінням операційного прибутку до 2,7 мільярда доларів, підкреслили складну ситуацію. Світові продажі впали на 4,1 відсотка до 936 000 автомобілів, а постачання в Північну Америку, її найбільший ринок, знизилися на 4,1 відсотка.

Невизначеність поширюється і на виробничу площу Subaru. За словами Осакі, новий завод, який спочатку планувався присвятити виробництву електромобілів, тепер може потребувати “змішаного виробництва з бензиновими моделями”. Компанія вже рухається вперед з бензиново-електричною версією свого популярного кросовера Forester для ринку США. Subaru також прагне збільшити виробництво на своєму єдиному заводі в США в Індіані, щоб зменшити вплив тарифів.

Офіційно представлено найекономніший Subaru Forester: оголошено ціни

Натхненний самураями: представлено новий Subaru Forester

1000 км на одному баку: недорогий кросовер Subaru отримав техніку від Toyota

Додати коментар