Нова глобальна модель розроблена британською компанією London Electric Vehicle Company, яку концерн Geely створив у 2013 році.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Донедавна LEVC випускала таксі TX та соплатформені фургони VN5, в конструкції яких використовуються вузли та агрегати Volvo – здебільшого для ринку Великобританії та деяких країн Азії. Але тепер керівництво Geely прийняло рішення перетворити LEVC на великий глобальний комерційний бренд із широкою модельною лінійкою.
Для нового сімейства фургонів та мінівенів розроблено модульну платформу SOA (Space Oriented Architecture). Першою серійною моделлю LEVC на платформі SOA став великий мінівен L380, який вміщує до 8 осіб. Назва моделі та дизайн екстер’єру недвозначно натякають на схожість до пасажирського літака Airbus A380.
Поки що презентовано найрозкішнішу 6-місну версію мінівена. Габаритні розміри LEVC L380 становлять 5316x1998x1940 мм при довжині колісної бази 3185 міліметрів. Салон можна конфігурувати шляхом руху взад-вперед сидінь другого та третього рядів.
Крім того, мінівен оснащено панорамним прозорим дахом площею 2,18 м2 та потужну аудіосистему Yamaha. Пасажири другому ряду мають індивідуальні мультимедійні монітори, що кріпляться до спинок передніх крісел, та сенсорні екрани у підлокітниках, через які можна керувати функціями підігріву, вентиляції та масажу та іншими зручностями.
Початкова версія мінівена оснащена єдиним електромотором на задній осі потужністю 272 к.с. та крутним моментом 343 Нм. Максимальна сукупна віддача повнопривідної двомоторної версії – 544 “конячок” та 686 Нм. Місткість батареї становить 116 або 140 кВт-год, запас ходу на одній зарядці поки не відомий. Ціни на LEVC L380 ще також не оголошені.
Велика батарея, маленька ціна: Geely презентував новий кросовер для Європи
У стилі Suzuki Jimny: представлено найдешевший електрокросовер у світі