Електричний Гелендваген здатен прискоритись до “сотні” за 4,6 секунди. При цьому він зберіг класичний дизайн та відмінні позашляхові здібності.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє офіційний сайт німецького автовиробника, новий Mercedes-Benz G 580 “залишається вірним характеру моделі, зберігаючи свій незграбний силует зі всіма знаковими особливостями”. Зокрема, збережено комбінацію незалежної передньої підвіски та жорсткої задньої осі.
Відносно позашляхових здібностей: позашляховик отримав можливість “танкового” розвороту на сипучих або ґрунтових поверхнях, яку компанія називає G-Turn. Він стабільно залишається стійким на бічних схилах до 35 градусів, а максимальна глибина проходження броду становить 850 міліметрів – завдяки захисту батареї.
Замість двигуна внутрішнього згоряння електричний Гелендваген отримав чотири електромотори – по одному на кожне колесо. Загальна потужність позашляховика сягає 579 кінських сил, прискорення до 100 км/год становить 4,6 секунди. Акумуляторна батарея місткістю 116 кВт-год забезпечує близько 800 кілометрів запасу ходу без підзаряджання (за європейським випробувальним циклом WLTP). За допомогою швидкого заряджання місткість батареї можна поповнити з 10 до 80% за 32 хвилини.
У салоні встановлено два 12,3-дюймові сенсорні екрани інформаційно-розважальної системи MBUX (Mercedes-Benz User Experience), багатофункціональне кермо, система об’ємного звучання Burmester 3D та навіть підсклянники з регулюванням температури. Є також функція “Прозорий капот”, яка дозволяє водієві бачити ділянку дороги під машиною.
Продажі електричного Mercedes-Benz G 580 із технологією EQ почнуться наприкінці 2024 року. Ціни у Німеччині починаються від 142,6 тисячі євро. Лімітована серія Edition One стартуватиме від 192,5 тисячі євро.
Новий універсал Mercedes-Benz E-Class виявився привабливішим за седан
Mercedes пригальмував з електрифікацією: оновлюватиме автомобілі з ДВЗ
Toyota запозичила модель у Suzuki: представлено кросовер за 9300 доларів