Дебютувавши в 1998 році, Lexus RX 300 став першим у світі кросовером преміум-класу, створивши абсолютно новий сегмент позашляховиків, який до того ж вирізнявся чудовим прискоренням, керованістю і безшумністю.
Протягом усіх років з того часу ця модель є бестселером Lexus – по всьому світі було продано більш ніж 3,5 млн кросовері RX, з них понад 300 тисяч – у Європі. П’яте покоління також має важливе значення для розвитку Lexus Electrified — стратегії бренду, орієнтованої на випуск електрифікованих моделей.
Новини, тест-драйви, огляди: підписуйтесь на наш Telegram-канал
Дизайн нового Lexus RX виконано у фірмовому стилі бренду, що виражається у тому числі й у веретеноподібній формі передньої частини кузова. В салоні місце водія спроєктовано таким чином, щоб забезпечити інтуїтивно зрозуміле керування автомобілем за принципом “Руки на кермі — погляд на дорозі”. Відзначимо також орієнтовані на водія пристрої керування та найновішу мультимедійну платформу з новим 14-дюймовим сенсорним екраном.
У новому RX достатньо місця для багажу, а також простору для ніг: відстань між рядами сидінь збільшена на 10 мм (до 1010 мм), а висота завантаження речей навпаки зменшена на 30 мм. Завдяки оновленій конструкції задніх дверей на 50 мм подовжено багажне відділення.
До переліку стандартного обладнання входить передовий пакет систем безпеки Lexus Safety System+ третього покоління: покращена система запобігання зіткненням, нова активна система допомоги водієві, розширений набір функцій. Проактивна система допомоги під час керування PDA (Proactive Driving Assist) допомагає підтримувати безпечну дистанцію до автомобіля попереду, навіть якщо круїз-контроль не увімкнений.
Застосовуючи стратегію Lexus Electrified, в новому поколінні RX забезпечено поліпшені показники завдяки новій гібридній архітектурі, що складається з 2,4-літрового двигуна з турбонаддувом, 6-ступеневої автоматичної коробки передач на системі повного привода DIRECT4. Передній електромотор розташований між двигуном внутрішнього згоряння і трансмісією та має зчеплення з обох боків, що забезпечує гнучкість у передачі потужності. Ззаду між колесами встановлено електровісь потужністю 80 кВт – цей компактний модуль складається з електромотора, редуктора та ECU (електронного блока керування). Місткість літій-іонної батареї забезпечує н65 км запасу ходу виключно на електротязі.
В Європі новий RX буде доступний у трьох електрифікованих версіях. Це плагін-гібрид RX 450h+, гібрид RX 350h, а також гібрид RX 500h — перший гібридний автомобіль із турбодвигуном та системою повного привода DIRECT4. Для ринку України, окрім гібридних RX350h та RX 500h, Lexus також пропонує RX 350 з 2,4-літровим бензиновим турбомотором. Він має кращі характеристики, ніж теперішня 2-літрова версія.
Штурвал замість керма: Lexus представив перший справжній електромобіль