Що буде з пальним на українських заправках: забудьте про автогаз і 92-й бензин

3
18577
АЗС Україна
-->

Ситуація на ринку пального в Україні стабілізується – з урахуванням особливостей війни та диверсифікації постачання. Додамо, що 2 квітня внаслідок ракетного обстрілу було знищено Кременчуцький НПЗ.

Про це розповів директор ТОВ “Консалтингова група А-95” Сергій Куюн в інтерв’ю BBC: “Я не став би драматизувати ситуацію, тому що перший шок пройшов. Цей ринок працює більш-менш стабільно”.

Новини, тест-драйви, огляди: підписуйтесь на наш Telegram-канал

За словами експерта, в Україні буде повністю перебудовується логістика та постачання, оскільки всі три джерела, з яких Україна отримувала імпортне пальне – Білорусь, росія та постачання морем, – більше не актуальні.

По оцінках, на сьогодні залишилося менше половини від загальної кількості АЗС, які працювали до війни. Але найближчого місяця ринок остаточно стабілізується – пальне для України шукають по всій Європі. При цьому колишньої різноманітності на ринку вже не буде. “Я не думаю, що буде повна стела кількох марок бензинів, кількох дизпалива, такого вже не буде. 92-го бензину взагалі у нас уже не буде, бо його не виробляють у Європі. Щодо газу, ситуація теж складна, бо його залишки невеликі були. Наразі переводити машину на газ не варто, вся ця історія закінчилася”, – зазначив Куюн.

Кременчуцький НПЗ
Таким був Кременчуцький НПЗ до війни.

Щодо цін на пальне, то враховуючи зростання європейських цін, це залежатиме від рівня податків в Україні. Ситуація на паливному ринку ускладнюється тим, що внаслідок масованого обстрілу 2 квітня знищено Кременчуцький нафтопереробний завод і склади пально-мастильних матеріалів, що його оточували.

Щоб не нахабніли: в Україні обмежили ціни на преміальне пальне

В Україні знизили вимоги до якості автомобільного палива

Де придбати бензин в Україні: онлайн-мапа працюючих АЗС

3 КОМЕНТАРІ

  1. Пусть и дороже будет топливо! Важно, что б оно было постоянно 24/7 на каждой АЗС. Цена не так важна, как психологический фактор аппокалипсисных настроений. Не нужно было снижать ранее, когда то, высокую цену. А так, только блеснули, в это трудное время, этаким моментом слабости. Думаю, учтём и не повторим.

  2. Бля до війни всі хвалилися що у них європейське пальне, а коли бахнули Кременчуцький завод – все пального немає . Так і кажіть що всі ляли з одної бочки!!! Тільки намахують народ!!!

  3. Цікаво а куди дівається та нафта і газовий конденсат, які перероблялись на Кременчуцькому і Шебелинському НПЗ? Таке враження що їх у Дніпро зливають!

Додати коментар